» :: زبان بدن در مذاکره(قسمت دوم) در
این مجموعه با استفاده از پرتره کوشیدهام به چهره مصور این حرکات را نشان
دهم. عکاس این پرترهها نیز خود در اساس برندینگ فعالیت داشته و با همکاری
من الف عکس تهیه کرده که از بهر دو جلد آلبوم از ۲۰۰ عکس استفاده شده است. وی با تاویل اینکه تجربه مشابهی را در مجموعه های قبلی داشته و به سمت صورت تخصصی باب زمینه زبان بدن و رفتار غیر کلامی تالیفاتی دارد، افزود: بخشی از عکسهای آلبوم کاملاً بومی و با سناریو آشکار آماده شده است. همچنین مجموعه با آغاز درباره کاربرد زبان بدن و نحوه استعمال شروع و با توجه به روند جلسههای مذاکره ادامه پیدا میکند. ودایع در پاسخ به این پرسش که این آلبوم
برای چه کسانی مفید است؟ اظهار کرد: از آنجایی که زبان بدن یک زبان
ارتباطی بسیار مهم است، قید افرادی که از بهر انجام حرفه یا فعالیت روزانه
نیاز به سمت برقراری ارتباط موثر با دیگران دارند خواه ناخواه پیامهای اضافی
را از طریق زبان پیکر صفت میکنند، آگاه شدن به آنچه زبان بدنمان به جای
ضمیر اول شخص جمع میگوید ابزاری قدرتمند باب دستان شما خواهد بود تا بهتر و سریعتر به
اهدافتان در یک جلسه الا ملاقات ید یابید. به گفته وی، گرچه این آلبوم
زبان پیکر باب مذاکره حتی برای مادر بودن و پدر بودن به روش موثرتر نیز
مفید است اما استادان، مدرسان، افرادی که باب مصاحبههای شغلی شرکت میکنند،
بازاریاب و فروشندگان، مدیران و مشاورانی که در جلسههای مختلف حضور به هم
میرسانند حرف قرارداد یا معاملهای انجام دهند از مخاطبان حقیقی این مجموعه هستند. پویا ودایع اضافه کرد: مخاطبان در این مجموعه
به پتواز سوالاتی مانند آیا زبان بدن در طی جلسههای بحث به درد ما
خواهد خورد؟ سهم «زبان بدن» در برقراری بستگی باب مذاکرات حضوری و غیرحضوری
چقدر است؟ آیا «زبان بدن» در مذاکرات مجازی (مذاکرات که به سمت کمک ایمیل،
فکس، تلفن اجرا میشود) کاربرد دارد؟ و آیا میتوان با استعمال از زبان
پیکر باب یک مذاکره حریف را مغلوب کرد؟ دست آشکار میکنند.