عنوان مقاله: امعان اثربخشی حکایت گویی در فرآیند یادگیری با تکیه بر درس ریاضی پایه هفتم قالب بندی : Word شرح مختصر : هدف از پژوهش حاضر، بررسی بهره گیری از داستان گویی مباحث درسی توسط دبیر مربوطه در دستور کار قرار گرفته است. رویکرد این پژوهش کیفی و الهامبخش از تئوری تفسیری است. تجمع آوری داده ها از طریق مشاهده تاملی ، عاطفی-روانی و آموزشی کلاس هفتم انجام شده است. یافته های این پژوهش ، تاثیر مثبتی که تخیل در آموزش دانش آموزان و آتمسفر کلاس ریاضی می گذارد که منجر به ایجاد یادگیری مطلوب درس ر ...